عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1395/6/17 13:24
نویسنده : مامان
79 بازدید
اشتراک گذاری

حدود سه ماه پیش بود که سه تابی تو هال نشیته بودیم 

من رفتم تو آشپزخونه به غذا سر بزنم

در قابلمه رو برنداشته بودم که صدای خنده تونو شنیدم

بله جنابعالی درخونه رو باز کرده بودی و مهدی هم چهاردست و پا

دنبالت اومده بود تو راهرو، با ذوق اینورو اونور میرفت ،یعنی تو بپر بپر میکردی 

اونم با ذوق شدید دنبالت میدوید

در پله های اظطراری هم باز بود

منم لباس مناسب نداشتم یعنی مونده بودم بپرم تو راهرو ،مهدی و بگیرم یا نرم

مهدی سرعتش خیلی زیاده،کلا قدرت بدنی بالایی داره،

حتی فرصت فکر کردن به اینکه برم یه چیزی بپوشم و نداشتم

نشستم رو زمین گفتم علی بگیرش تروخدا

تو هم تازه بازیت گرفته بود،یکم ادا درآوردی ولی از پشت بغلش کردی آوردیش خونه........

از اون موقع تا فرصت پیدا میکنی درو باز میکنی میگی بدو داداش جون،بدو مهدی..........

 

خداروشکر دفعه های بعدیش بابا خونه بود ولی یکبارش تو موقعیت من گیر کرد

شلوارک پاش بود ولی مجبور شد بیاد تو راهرو و بدو بدو برگرده.......

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)