عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1395/7/28 0:41
نویسنده : مامان
175 بازدید
اشتراک گذاری

مهدی حافظه خوبی داره،زدوخورداش و با تو یادشه و زیاد نمیزاره بهش نزدیک بشی ......مثلا میری بوسش کنی شروع میکنه به دفاع و نمیذاره......

امروز دیگه شدیدا مهربون شده بودی و میخواستی دستشو بوس کنی......با دستش محکم میزدت که نتونی جلوتر بری.....تو هم دفاعی نمیکردی از خودت

بعد همونجور اومد منو بزنه نذاشتم

گفتی بزار بزنتت من گذاشتم

من:ولی من نمیذارم هیچکس منو بزنه

تو:ولی من دوسش دارم

من:بازم دلیل نمیشه،تو خوب و مهربونی وهیچکی حق نداره تورو بزنه حتی اگه خیلی هم دوسش داشته باشی

تو:ولی من میذارم

بحثمون به جایی نرسید ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مهدیه
28 مهر 95 9:54
سلام داداش سارا و ثنا سبحان زنگیان تو جشنواره شرکت کرده ممنون میشم به وبلاگ ما سر بزنید و بهش رای و امتیاز5 رو بدین ممنونم