عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1395/8/2 13:12
نویسنده : مامان
175 بازدید
اشتراک گذاری

من واقعا نمیدونم بعضیا چه فکری پیش خودشون میکنن یا اصلا فکر هم میکنن که میخوان بچه های مردمو تربیت کنند.......

اتفاقا من دقت کردم هرکی که بیشتر روی ادب کردن بچه های مردم،اصرار میکنه خودش کلکسیون مشکلات تربیتی و اخلاقیه......

دیدم که میگم......

یک هفته پیش یه لباس دیده بودی....همش به من میگفتی مامان بیا ببینش نظرتو بگو،بخریمش

بالاخره دیشب رفتیم مغازه،انقدر کوچیک بود که به زور 4 نفر جا میشدند ،

یه رگال بزرگ هم گذاشته بود وسطش.....

زودتر از من رفتی و با دقت رگالو میچرخوندی و دنبال لباسه میگشتی

یکدفعه یکی از مشتریها سرت داد زد نچرخونش شکسته

اصلا نگاهشم نکردی کار خودتو میکردی

دوباره آقاهه سرت داد زد میگم نچرخونش

خیلی ریلکس و بلند در حالی که تو چشمهاش نگاه میکردم گفتم:بچرخونش پسرم محکم تر از این حرفاست که بشکنه و خودم رگال و محکم چرخوندم.....

بعد بابات اومد هیچی بهش نگفتم اصلا نمیشد گفت انقدر مغازه کوچیک بود

پسره همون مرده جیغ جیغ کنان بهت گفت الان میشکنه

بابات که اصلا در جریان نبود با دقت به رگال نگاه کرد وبا لحن آروم ملایم به پسره گفت:نه پسرم بیا نگاه کن یکم فقط لقه و خیالت راحت نمیشکنه.....

یه مغازه 14 متری که لباس بچه میفروشن رگال لق میذارند وانتظار دارند  بچه ها نچرخوننش اصلا چرا میذارند......

اون لباسی و که میخواستی فروخته بودند و ما هم ازشون هیچی نخریدیم و نمیخریم..........

یکبار داشتی بدون شلوغ کردن کارتو انجام میدادیا .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)