عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1395/10/22 15:58
نویسنده : مامان
179 بازدید
اشتراک گذاری

اولا به پیراشکی میگفتی پلاشکی

الان میگی پیلاشکی

دو تایی رفته بودیم پیراشکی بخریم

همون بیرون تو گرمکن برداشتیم و رفتیم حساب کنیم

همین که رفتیم تو مغازه ،نظرت عوض شد همه کیک ها و پشمک هارو

میخواستی.....

منم که میشناختمت فقط یه 5 تومنی دستم بود.....

دفعه اول هرکاری انجام بدی مثل سرمشق ،همیشه اونکارو تکرار میکنی....برای همین مجبور شدم سفت وسخت جلوت وایسم.......

20 دقیقه با هم بحث کردیم از بدشانسی 3 تا فروشنده مونگل ،دستشونو گذاشته بودن زیر چونشون،از پشت دخل مذاکرات و دنبال میکردن..... 

تو:من از این پشمکها میخوام

من:من فقط یه 5 تومنی دارم ببین نه کیف آوردم نه تو جیبمه

تو:ولی من پشمک میخوام

کلی هم سر اینکه پشمک کارخونه ایی و مواد نگه دارنده و شکر داره حرف زدیم

من:پول فقط به پیراشکی میرسه

تو:خوب پیراشکی و پس بده از اینا بخر

تو گوشت آروم گفتم:ولی فروشنده قبول نمیکنه میگه به پیراشکی ها دست زدید دستهای کثیف و نشسته

خندت گرفته بود ولی جلوی خودتو گرفته بودی نمیخواستی کوتاه بیای

یکم فکر کردی با ناراحتی  پولو ازم گرفتی 

حالا اونا ولکن نبودن بهت میگفتن اااا چرا نظرت عوض شد تصمیمتو گرفتی

پولو گذاشتی رومیزو گفتی بگیر اینم پولت

اومدیم بیرون گفتی مامان خیلی بدی دیگه باهات نمیام مغازه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)