عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1396/2/10 11:19
نویسنده : مامان
195 بازدید
اشتراک گذاری

با بابا رفتید عطاری،نمک بگیرید که فروشنده از رو قیافه تو مزاج منم گفت با اینکه مزاجت به بابات رفته.....

دفعه بعد منم باهاتون اومدم خیلی اطلاعاتش بالا بود خیلی

کم خونی شدید من وکه همیشه درگیرش بودم و به راحتی درمان کرد 

تو و مهدی خوشبختانه مزاجتون به بابا رفته ولی تو صفراوی معتدل و مهدی صفراوی دو آتیشه شده،به خاطر همین رنگ پوست و موهاش تیره تر شده....

سرعت گردش خون تو مغز و بدن صفراوی ها دوبرابر افراد عادیه بخاطر همین انقدر باهوش وفعالن و اگه درست تربیت بشن از تمام مزاج ها بهترن....

از عطاریه پرسیدم چرا مهدی انقدر از منو باباش تیره تره ،تقصیر تغذیه من تو دوران بارداری بوده؟

که گفت به خاطر صفرای بالاش که از بابا بهش رسیده و باید نماز شکر هم بخونم که پوستتون سفید نشده،پوست سفید اصلا خوب نیست.....

من خیلی خوشحال شدم همش احساس گناه داشتم آخه تو هم اولاش سفید بودی بعد گندمی شدی.....

از اون روز دارم کم کم مزاج هارو بهت یاد میدم صفراوی هارو دیگه زود تشخیص میدی......

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)