عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1396/4/19 12:29
نویسنده : مامان
192 بازدید
اشتراک گذاری

رفته بودیم امامزاده ،شما دوتا هم شروع کردید به دویدن .....چند تا دوست هم پیدا کردیدو گروهی میدویدید......

چند نفر داشتن استراحت میکردن بنده خداها پاشدند نشستند ولی هیچی نگفتن

تا اینکه یکی از پسرا رفت رو میز و دیگه زیادی سروصدا کرد یکی از خانومها که داشت چرت میزد بیدار شدو یه حرف بد زد ،با اینکه دیدشما دوتا نبودید به همتون حرف بد زد تو هم زل زدی به من......دوباره به من گفت( ......)جمعشون کن..... 

میخواستم جوابشو ندم هم بخاطر احترام امامزاده و هم اینکه اهل جواب دادن و خورد کردن اعصاب خودم نیستم......

نگام کردی دستم گرفتی گفتی مامان

احساس کردم میخوای ازت دفاع کنم خیلی ریلکس و شمرده بهش گفتم اینجا امامزادس احترام خودتو امامزاده رو نگه دار

اونم بدتر جواب داد کلا سرش درد میگرد برای دعوا

گفت برو (.... )تربیتشون کن 

 

که جوابشو دادم ولی خوب شد یه دعوای آرومو دیدی واینکه با دوکلمه حرفم میشه جواب بی ادبی و داد و نیازی به دست به یقه شدن نیست......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)