عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1396/6/18 20:14
نویسنده : مامان
206 بازدید
اشتراک گذاری

بابا برای تو یه قمقمه جدید و برای مهدی فیل چرخدار گرفت،انقدر سر فیل دعواتون شد که بابا دوباره بردت مغازه،ولی تموم کرده بود یه ماشین خریدی ......

مهدی ماشین و ازت گرفت و بهت نمیداد.......

دوباره قرار شد بابا برای مهدی هم ماشین بخره......

بابا میخواست بره مسجد،مهدی خوابید.....تو هم میخواستی باهاش بری...

من :پسرم بزرگ شده عاقل شده مگه اصلا تازگیها تو مسجد کار اشتباهی انجام داده؟؟؟

تو :چرا مامان من یکار اشتباه انجام دادم، مهدی و زدم

من : خوب چیکار کنیم این یه کار بدو هم انجام ندی؟؟

تو : بهتره مارو از هم دور کنید ....

من  :فردا زنگ میزنم  به مامانم،مهدی و میدیم بهشون

تو: نه بهتره من و دور کنید منو ببر پیش عزیزجووون 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)