عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

پسرم قند عسلم

نفسم

1391/12/27 20:31
نویسنده : مامان
293 بازدید
اشتراک گذاری

 چند وقتیه رو شکم که میخوابی دنده عقب میری بعد ناراحت میشی چرا داری دور میشی

دقیقا شیش ماه که شد رو به شکم برگشتی و از اون موقع هم پوشک کردنت خیلی سخت شده

همش در میری

خیلی چیزا بود که میخواستم بنویسم همشو یادم رفت

عسلم خیلی دوست دارم

زرده تخم مرغ دوست داری

امروزم با علیرضا پسر عمه خوشگلت بازی کردی بعدم بوسش کردی

این شعریه که منو بابا با هم برات میخونیم :من تورو دوست دارم گوگولی مگولی ای 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان دخمل
28 اسفند 91 9:11
وای که کاش من اونجا بودم و وقتی بوس می کرد لپهاشو می کشیدم پسر دنده عقبی من!
مامان کیان کوچولو
4 فروردین 92 13:33
سال نو بر شما مبارک