عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1394/9/28 13:12
نویسنده : مامان
229 بازدید
اشتراک گذاری

منو بابا دیشب کلی ذوق زده شدیم،اولین روروئک سواری

مهدی بود ولی ما از بازی کردن شما دوتا کلی ذوق کردیم

خیلی با هم بازی کردید هلش میدادی میچرخوندی

مهدی هم بلند بلند میخندید

قبلا من با تو بازی میکردم مهدی پیش بابا بود ولی الان

خیلی خوب شده 💞

دیگه نمیذاشتی از روروئک درش بیاریم

کلی گردو هم ریخته بودی جلوش میگفتی بذار مشغول شه

بهش میگفتی مهدی همه داداشا مثل من نیستن انقدر خوب

باهات بازی کنن😂😂😂😂😂

دیروز با بابا رفته لودی باغ،رد پای خرگوش روی برفها دیده

بودی به بابا گفتی من یه پیشنهاد دارم مترسک درست کنیم

خرگوشها درختهارو نخورن

حالا قراره با هم مترسک درست کنیم

دیشب تا ساعت 3 نخوابیدی تقریبا دیوونمون کردی

با رنگ انگشتی هات رو دستمال کاغذی چاپ زدی

نا حالا این کارو نکرده بودی من فقط رنگها رو بهت

دادم کنارت چرت میزدم که با دستمال کاغذی رو 

رنگها زدی که اتفاقا خیلی هم قشنگ شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)