عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1395/6/17 1:37
نویسنده : مامان
90 بازدید
اشتراک گذاری

مجتمع قانونای خودشو داره صبح ها تا ساعت یک میتونید تو محوطه بازی کنید

بعد از ظهرها هم از 5 تا 9

اولاش قبول کردنش برات سخت بود مجبور میشدم زنجیر درو بندازم

خیلی گریه میکردی،منم برای اینکه ناراحتیتو کمتر کنم بهت گفتم این یه راه حل

بود که به فکر من رسید تو هم بهتره دنبال راه حل بگردی

بعد یجوری حواستو پرت میکردم

بالاخره دستمو خوندی رفتی چهار پایه رو آوردی زنجیرو باز کردی

منم دوباره زنجیرو انداختم چهارپایه رو گذاشتم رو یخچال

رفتی سبد اسباب بازیاتو آوردی

منم درو قفل کردم..... 

وبهت گفتم مطمئن باش اینم یه راهی داره.......

بابا رفته بود حموم ،میخواستی بری

برقش که بیرون بودو خاموش کردی تا در باز شد بری(حموم پنجره نداره تاریک تاریک میشه)

بابا هم یکم وایساد از اتاق که بیرون رفتی در اتاق و قفل کرد و باخیال راحت برق و روشن کردو برگشت حموم

اما راه حل تو:چهارپایه رو برداشتی از کنتور برقارو قطع کردی،نه تنها برق حموم قطع شد آبگرمکن هم خاموش شد

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)