عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1394/2/31 17:17
نویسنده : مامان
197 بازدید
اشتراک گذاری

هر کی ازت میپرسه مامانتو دوست داری یا باباتو،بی معطلی

میگی بابامو......

واقعا بابات اگه بیشتر از من سختی های بچه داری و نکشید

کمتر هم نبود.....پا به پای من اومد و حتی یکدفعه هم به روی من

 نیاورد این همه کمک و همکاری....منم همیشه با تمام وجودم براش

دعا میکردم ....

فقط کافیه بهش بگم تو یکم ناراحتی ،اصلا براش قابل تحمل نیست

البته اینم بگم شیطنتای تو ده برابر بقیه بچه هاست و به بابات رفتی

من اگه بابات کمکم نمیکرد نمیتونستم با آرامش باهات برخورد کنم

و مطمئنم بالاخره کم میاوردم از طرفی دوست داشتم مهم ترین سالهای

زندگی قشنگت که شخصیتت شکل میگیره پیش من باشی یا بابا،

هیچکس بجز پدرومادر نمیتونن بچشون واز عشق سیراب کنن و برخورد مناسب

و داشته باشن......

با تمام وجود دوستت داریم کوچولوی قشنگم

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فاطمه
5 خرداد 94 10:58
سلام دوست خوبم.ارمیا جون و پسرخاله ش علی جون در مسابقه نی نی و طبیعت شرکت کردن.اگه مایلید کد 94 و 93 رو به شماره 1000891010ارسال کنید تا گل پسرای ما برنده بشن. برای دیدن عکسا میتونید به وبلاگ مون سری بزنید. منتظر رای شما هستیم...