عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1393/7/15 9:14
نویسنده : مامان
242 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتیم بازار یکم خرید کنیم یکدفعه دیدم یه خانمی داره محکم و پشت سرهم 

میزنه تو صورت پسرش که حتی نمیتونست راه برهغمگینغمگین

رفتم بهش گفتم چرا اینجوری میزنی تو صورتش؟؟؟عصبانیعصبانی

گفت خستم کرده صبح اون یکی اذیتم کرده حالام این یکی 

فقط نگاش کردم.................................

یه بچه زیر یکسال که تو بازار کلافه شده بود و فقط گریه میکرد

شاید گشنش شده بود یا خوابش میومد.......

تازه یه بار دیگه هم به یه خانومه هم گفتم اونم میزد تو صورت پسرش....

خوب اعصاب ندارید بچه نیارید......

مادر شدن از قشنگترین اتفاقاتی که میتونه برای آدم بیفتهمحبت

عزیزجون یه بار ازم پرسید مادر شدن یعنی چی؟؟؟

گفتم یعنی شبا بدون بالشت مخصوصت نتونی بخوابی ولی 

بدون بالشت وپتو لبه تخت چشم رو هم نذاری و هرلحظه بلند

بشی و بچتو چک کنی 

نمیدونم چرا چهار ماه اول تولدت همش میترسیدم بچرخی و دهنت

روی بالشت بیفته نتونی نفس بکشیترسو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مادر
15 مهر 93 9:57
من خودم خیلی از این که مادرا بچه هاشونو میزنن ناراحت میشم، خودمم تا جایی که ممکنه بچه هارو دعوا نمیکنم ولی باور کنید همیشه نمیشه،
مامان سحر
15 مهر 93 23:07
مادرشدن یعنی صبر صبر صبر... مامانی چرا عکسای علی جونو رو نمیذارینننننننننندلمون لک زده واسه اون پسر مون..ماشالا بهش باشه
مامان کیان کوچولو
16 مهر 93 1:18
وز جهانی کودک برتو کودک ناز مبارک . __۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _______۰♥۰,*-:¦:-* _____۰,*-:¦:-*