عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1393/8/22 8:18
نویسنده : مامان
258 بازدید
اشتراک گذاری

خانم همسایمون جمعه اومد در زد که تنهام و حوصلم سر رفته ..............

یه نی نی دو ماهه توراه داره،بعد قرار شد با هم بریم بیرون یه دوری بزنیم.

بابا ماشین منو برده بود و من نمیتونستم با ماشین بابا رانندگی کنم.

بعد از سه ساعت رفتیم امامزاده،امامزاده در حال بازسازی بود.

ولی تو همش میدویدی منم دنبالت..............

خود ضریح دو تا در برای خانما گذاشته بودن من نمیدونستم

بدو بدو رفتی زیارت کنی .......

منم بیرون منتظرت بودم تا اومدی کفشاتو پات کنم.......

بعد متوجه شدم که یه در دیگه هم هست ،یه خادم گفت از در پشتی

رفت بیرون...........

وقتی پیدات کردم دیدم با حالت بغض کرده وایسادی و لبات آویزون بود و

تو جمعیت چشم میچرخوندی...

وقتی بهت رسیدم محکم گفتی مامان گریه نکردم.............


 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)