عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1394/2/8 18:55
نویسنده : مامان
207 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ژله لیمو درست کردی من فقط برات بازش کردم و آب داغ

آوردم توت فرنگی هم ریختیم توش............

کار کردنو خیلی دوست داری مثلا جارو از من میگیری با ذوق

میپرسی مامان من الان دارم کار میکنم؟؟؟؟؟؟؟؟

البته خیلی صبروحوصله میخواد تا سراغ کاری میرم میگی من.....

سعی میکنم تو ذوقت نزنم برعکس تشویقت میکنم که تو زرنگترین

پسر دنیایی....

باباتم با حوصله بهت فرصت میده اگه برید تعمیرگاه یا کارواش میذاره

شیطنت کنی تا یه ابزار میبینی چشمات برق میزنه و برش میداری

یه بار که خیلی کوچیکتر بودی و تازه زبون باز کرده بودی ازت پرسیدم

پسرم از اسباب بازیات یا کتابات کدومارو تو کیفت بزارم؟؟؟؟؟

میخواستی با بابا بری بیرون،یکم فکر کردی گفتی:آچار پیچ گوشتی......

عزیز جون داشت دم درو میشست ازش شلنگ و گرفتی گفتی من بلدم

من کار کردم تو کارواش

باباتم گفت که وقتی رفته بودید کارواش کارگره شلنگ آبو بهت داده و ماشین

و شستی......

خیلی باهوشی باید از همه کارا سردربیاری اگه الان ازت جای یه وسیله رو

بپرسم حرفم تموم نشده برام میاریدش

الان هم که حاج خانوم اومده بود خونمون سریع براش ژله آوردی بعد هم

از پارکینگ پرتغال بهش دادی.......

خیلی بامزه ایی با اینکه بعضی موقع ها واقعا کم میارم یه لحظه هم طاقت دوریتو

ندارم و احساس خلا میکنم البته بابات از من بدتره بدجوری دلش برات تنگ

میشه مخصوصا الان که شمالیم

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)