عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

پسرم قند عسلم

گل بازی

1394/2/31 16:57
نویسنده : مامان
282 بازدید
اشتراک گذاری

دوسال و نه ماه و پانزده روز

بالاخره امروز گل بازی کردیم خاله فهیمه دو بسته برات خرید

تمام لباسا و سروصورتت گلی شده بود تازه آخرشم با پات میرفتی

رو گلا،و از جای پای خودت خوشت میومد بعدش بردمت حموم،یه بستنی

و زردآلو خوردی رو همون مبل خوابت برد یعنی الان که من دارم مینویسم

خوابیدی

امروز صبح ساعت هفت ونیم بیدار شدی با عزیزجون رفتید تو حیاط

صبحانه تخم مرغ خوردی.......بعد رفتیم توپ بازی،من از رو درخت گوجه سبز

میچیدم که نمیذاشتی(این خسیس بازیات خداروشکر به خودم رفته وگرنه اگه

مثل بابات دست ودل باز بودی اگه 200 تا پروژه هم بود اجراش میکردم تا .....)

بعدش تاب بازی کردیم که کلی باهم حرف زدیم و خندیدیم ،از تاب بازی که

خسته شدی سوار دوچرخت شدی .....بعد از ناهار هم نقاشی کشیدیم و

یکم اتاقمونو تمیز کردیم و برات قصه گفتم

همیشه ازت میپرسم داستان دوست داری یا شعر،داستانو انتخاب میکنی

آخر شبها هم داستان کار خوب کار بدو برات تعریف میکنم همه کارای خوب و

بدتو مثل داستان برات تعریف میکنم که خیلی روت تاثیر داره البته من اینو از

دایی سعید یاد گرفتم

برات خیلی مهمه وبا دقت کامل گوش میکنی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)