عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

پسرم قند عسلم

دریا 6

1392/2/26 20:16
نویسنده : مامان
224 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سه روز رفتیم شمال،دیروز برگشتیم

خیلی بهت خوش گذشت،

لحظه ایی که تو و آرش همدیگه رو دیدین خیلی قشنگ بود هر دوتاتون ذوق کرده بودید

همچین عاشقونه آرشو نگاه میکردی که من حسودیم شد برات سی دی تیکن آورده بود

با هم بازی کنید که فکر کنم باید یخورده بزرگتر بشی

ایندفعه شارژر دوربین و گم کردیم فقط تونستم چندتا ازت عکس بندازم که یکیش صحنه داره داری

تو استخرت تو ویلا شنا میکنی یکی هم با آرش جیگری

4 تا دندون بالاییت با هم دراومدن حدودا یکماه پیش،که الان دارن خیلی اذیتت میکنن

امروز پیازچه بهت دادم لثت سر بشه خوردیش خیلی هم تند بود نگران

صبحا بهت حریره میدم ساعت 10 میوه ،ظهر سوپ،عصرونه حریره ،شب سوپ

من 6 تا قاشق ،بابات تا جایی که بتونی بخوری بهت غذا میدهاوه

جدیدا خیلی گاز میگیری بعد من برمیگردم تو از سروکولم بالا میری کلی بوس و لوس کردن

خداییش دندونات خیلی تیزن دیروز جلو خاله فهیمه گاز گرفتی دیگه بهت شیر ندادم اونم قاطی

کرده بود باید شیر بدی یعنی چی بچس و ... داشت منو میگرفت تو شیر بخوری که بهش گفتم

فقط انگشتتو بذاره تو دهن تو، ولی واقعا مردونگی کرد طاقت آورد تا تو دستشو ول کردی وگرنه

کم مونده بود دوباره علی بی دندون بشی

بعدش پاشد رفت برات هویج آورد و دیگه یه کلمه هم در مورد شیر خوردن تو حرف نزد

وقتی بچه ها گاز میگیرن تنها راهش اینه که شیردهی قطع بشه بعد از چند دقیقه شروع بشه

یک هفته پیش گوشی بابارو گذاشتی دهنت که آفت زدی ،بابا بردت دکتر که بهت نیستاتین داد

که داروی قارچ،دوباره رفتیم دکتر که بهش گفتم این ویروسه نه قارچ،دارو نداد ولی حداقل از

نیستاتین خوردن خلاص شدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)