عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1392/4/4 20:03
نویسنده : مامان
290 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی نازم تو این مدت خیلی جاها رفتیم که بعدا عکساشو برات میذارم

سه شب تو یه امامزاده کوهستانی بودیم که خیلی بهت خوش گذشت

ده روزم شمال بودیم ،اونجا دندون پایینیات ازشدن سه تا ،که چهارمین دنونت دو روز پیش

اومد بالا،همه هفتا دندونت یه طرف این هشتمیه یه طرف،خیلی اذیت شدی خوشگلم

تو شمال عزیزجون برات گوشت کباب میکرد به دندون میکشیدی و خیلی خوشت میومد

بلالم خیلی دوست داری حسابی بلال خوردی،

یه خاطره از خاله سمیرات که بهش گفتم تو وبلاگت میذارم:میومد بهت میگفت بیسکوئیتتو بده

تو هم میدادی بیسکوییت لهیده رو میگرفت میخورد که آخرش خودم وارد معرکه شدم

روز آخر یه بار خالهات یه بارم دایی و خاله سمیرا اومدن منو ببرن تو آب که تو حسابی هوای مامانو

داشتی میزدی زیر گریه ،بعد که میرفتن ریلکس انگار نه انگار که گریه کردی بلالتو میخوردی

به این میگن پسر(من خیسشون کرده بودم)

فقط دوست داری سرپا وایسی از دیروز که خودت هم پا میشی هم میشینی

جدیدا هر چی میدم دستت ،مثل هویج میگیری جلو دهنم میگی بخور ،فکر کنم تا حالا هفت هشت کیلو

خوردم،قاشقم میگیری من موندم تو فسقلی چه اصراری داری به من غذا بدی ،منم که دلم نمیاد

دلتو بشکونم .............

هر چی که میخوای قشنگ اشاره میکنی با انگشت اشارت

وقتی میخوری زمین سریع رومو میکنم اونطرف مثلا من ندیدم یذره نگاه میکنی بعد دیگه بیخیال گریه

کردن میشی،ولی واقعا قلبمو میلرزونی ،بعضی جاهام که خودتو نگه میداری سرت نخوره خیلی

خوشحال میشم  

دوست داری رو به شکم بخوابی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بابای یسری جان
14 تیر 92 9:46
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
خاله پارمیدا
18 تیر 92 19:28
Beauty is start of life beauty is art of life risk is part of life and good friend is heart of life زيبايي شروع زندگيه. زيبايي هنر زندگيه. ريسك بخشى از زندگيه. و دوست خوب قلب زندگيهپیش ما هم بیا دوست بشیم
مامان کیان کوچولو
10 مرداد 92 0:25
عزیزم زیارت قبوول تولد پسر شما هم مبارک باشه ...