عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1393/8/17 15:08
نویسنده : مامان
129 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با هم رفتیم باغت،کلی بازی کردی،

میگفتی مامان بستنی قیفی خوردم خیلی کیف کردم

سوار شتر شدم خیلی کیف کردم

با هم که میریم بیرون بدو بدو میری پشت فرمون میشینی و میگی مامان برو

نیا.....اصلا داستانی داریم با هم سر این قضیه

دیروز تو باغ یه حرکت زدی یعنی تا الان دارم بهش فکر میکنم

رفتی پشت فرمون بالاخره بعد از یکربع خواهش و تمنا و...بغلت کردم گذاشتمت

صندلی عقب(به قول خودت عبق) خودم نشستم

سوئیچ و برداشتی انداختی لای در عقب ،بعد درو باز کردی

هیچی دیگه تا من پیاده شدمو سوئیچ و از رو زمین برداشتم پریدی پشت فرمون........

دوباره روز از نو............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)