عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1393/8/22 12:27
نویسنده : مامان
242 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا دلم هوای بچگیاتو کرده........

حتی اون موقع ها که هنوز دنیا نیومده بودی

منتظر اومدنت بودم چشم انتظار دیدنت.......

اینکه چقدر عقربه های ساعت تنبل شده بودند ..

واقعا زمان نمیگذشت چقدر تقویم به دست خوابم برد.....

فقط یکبار به خوابم اومدی،همش میرفتی تو خواب عزیزجونو خاله هات

اونام وقتی خواب میدیدند به هم قول میدادن به من نگن.....

آخه از بس میپرسیدم جه شکلی بودی شاکی میشدن......

اون دفعه ایی هم که اومدی به خوابم 4 ماهت بود

نگران شده بودم که اتفاقی برات نیفته

5 تا تخم مرغ تو یه سبد جلوی من بود ما هم روی یه میله نشسته بودیم

که تو هوا بود

تو خوابم تقریبا 4-5 ماهه بودی تخم مرغارو برداشتی و دونه دونه از اون بالا پرت میکردی

پایین.....منم حرص میخوردم چرا داری اینکارو میکنی........

5ماه هم به تولدت مونده بود فکر کنم میخواستی بگی مامان نگران

نباش من این 5 ماهو رد میکنم و دنیا میام......

خیلی دوست دارم          خیلی عاشقتم من

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مبینا
22 آبان 93 13:56
چه گل پسمل خوشگلی خدا حفظش کنه عزیزم به منم سر بزن خوشحال میشم