عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

پسرم قند عسلم

بدون عنوان

1394/2/7 9:51
نویسنده : مامان
189 بازدید
اشتراک گذاری

نمیتونم بگم اینروزا چقدر بهت خوش میگذره خنده همیشه رو

لباته،و منتظر بهونه هستی تا بلند بلند بخندی...............

دیروز رفتی بازار هندونه خریدی با کلی ذوق میگفتی مامان برات

هندونه خوشمزه آبدار گرفتم که تخمه های سیاه و سفید داره.........

وقتی میریم بیرون پولهارو خودت حساب میکنی و ما اصلا جرات نداریم

یه لحظه به غیر از این فکر کنیم

اولین بار که حساب کردی سوار تاکسی بودیم و حرف زدن بلد نبودی

فکر کنم زیر یکسال بودی،پولو حاضر کردم بدم به راننده ازم گرفتی و

خودت پولو دادی از اون به بعد هرجامیرفتیم پمپ بنزین،خرید .............

یه خاطره از دوماهگیت:دو ماهت بود که من تونستم یه سر به دفترم بزنم

باباتم نبود مارو برسونه برگشتنی کنار خیابون منتظر تاکسی وایساده بودیم

که یکدفعه دیدم یه اتوبوس پر آدم داره میاد و همشون دارن دست تکون میدن

و یه چیزی میگن اولش یخورده ترسیدم بعد اتوبوس نگه داشت (ایستگاه نبود)

و راننده پیاده شد و از رو زمین پاپوشتو که یه لنگش افتاده بود و بهم داد

شوکه شده بودم و ازش تشکر کردم ........................

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)