عليعلي، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

پسرم قند عسلم

هیولا

1394/9/2 1:10
نویسنده : مامان
155 بازدید
اشتراک گذاری

سه سال و سه ماه و 16روز

یه شب از رو تخت افتادی ،من تا بیام بلندت کنم در رفتی

تو اتاق عزیزجون،میگفتی هیولا تو اتاقه الان مامانمو میخوره

برید مامانمو نجات بدید.........سیاه بودچشماش قرمز بود ........

ما هم فکر  میکردیم خواب دیدی و همش میگفتیم هیولا وجود نداره

اونشب همونجا خوابیدی ....فرداشم همش درمورد هیولا حرف میزدی

منم  فکر میکردم چیکار کنم قبول کنی هیولا وجود نداره

تا اینکه شب شد وقتی چراغارو خاموش کردم یه جفت چشم قرمز دیدم

یه لحظه از ترس خشکم زد کلید برق و هم از ترس پیدا نمیکردم........

یه خونه باغ سه هزارمتری تو آخر کوچه،که وقتی برقارو خاموش میکنی همه

جا تاریک تاریک میشه.........

کل فیلم ترسناکایی و که دیده بودم یادم اومد ولی چشمها همونجوری زل زده

بودن..........بعد که روشن کردم دیدم چراغای ماشین اسباب بازی آرش بود

که اتصالی داشت و .............

تا نصفه شب از غصه خوابم نبرد که از رو تخت بیفتی یه دفعه هیولا ببینی

تازه فهمیدم چرا با سرعت نور رفتی اتاق عزیزجون

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)